Szolgáltatásainkról röviden

A Társaság szolgáltatási portfóliójában az alábbi IT szolgáltatások szerepelnek:

  • Ügyfélszolgálat szolgáltatás
  • Hatékony és gyors kiszolgálást biztosítunk, egykapus intézkedési felületen a felhasználók és az MVMI Informatika Zrt. között.
  • Szolgáltatásmenedzsment
  • Kapcsolattartó biztosítása a Megrendelők részére, a Megrendelőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatban, valamint a mennyiségi és minőségi teljesítési igazolásokkal kapcsolatban.
  • Szolgáltatások felügyelete
  • Hálózat és központi rendszerek állandó monitorozása az incidensek elkerülése érdekében.
  • IT-üzemeltetés az alábbi területeken:
    • Munkaállomás,
    • Nyomtatási szolgáltatások,
    • IP telefónia,
    • Levelezési- és csoportmunka,
    • Internet,
    • Intranet,
    • Fájl szerver szolgáltatás,
    • Sharepoint szolgáltatás,
    • Videokonferencia szolgáltatás
    • Hardver, szoftver ellátás (SAP6.0, SAP HCM, EDMS, AS6, Szerződés nyilvántartó, TM1, LIBRA, KIP, CRM, ARIS és még számos alkalmazói rendszer),
  • Szervízelés
    • Hardver eszközök (monitorok, nyomtatók, számítógépek, komplett konfigurációk) javítása,
    • Szoftver komponensek (programok, standard- és egyedi alkalmazások) konfigurálása, testreszabása és felügyelete.
  • Új szolgáltatás kialakítása, meglévő szolgáltatások fejlesztése
  • Speciális, egyedi igények kielégítése a munkafolyamatok automatizálása érdekében a megrendelő igényei alapján.
  • WEB alapú megoldások
    • Weboldal tervezés, készítés
    • Honlap üzemeltetés és frissítés
    • WEB intranet integráció
  • Költöztetés
  • Képzett és gyakorlott szakemberek segítségével vállaljuk MVMI tulajdonú, bérbe adott eszközök ütemterv szerinti költöztetését.
  • Termékbeszerzés és tanácsadás
    • Vállaljuk hardver és szoftver termékek magas minőségű beszerzését nagykereskedelmi partnereink közreműködésével, megfelelő források megválasztásával.
    • Törekszünk az IT terület teljes körű megismerésére, és erre építve vállalunk tanácsadást ügyfeleink részére hogyan lehet üzleti folyamataikat IT rendszerekkel támogatni. A felsorolt szolgáltatások – azok részeként / mellett – magukban foglalják a szakemberek és szakértők, valamint proaktív szolgáltatások igénybevételét a felhasználók számára, valamint a háttérkiszolgáló egységek (szerver, hálózat, telekom, stb.) és szoftver környezetük működőképességének biztosítását.